Tabără de dezvoltare personală, Grecia 2019

Ce învățăm să tratăm în această tabără de dezvoltare personală din Grecia 2019:

• Afecțiuni respiratorii ca: gripă, răceală, astm, traheită, bronșită, emfizem pulmonar;
  • Afecțiuni digestive ca: hernie, ulcer, hepatită cronică, colecistită, calculi biliari, indigestie, constipație, diaree;
  • Disfuncții ale aparatului circulator ca: hipertensiune, boli reumatice de inimă, aritmie, tromboză coronariană;
  • Probleme ale aparatului urinar și genital ca: afecțiuni ale rinichilor, impotență, probleme de urinare, dismenoree, prolaps genital, afecțiuni ale prostatei;
  • Afecțiuni ale sistemului nervos ce produc: neurastenie, dureri intercostale, insensibilitate a nervilor, insomnie, migrene, dureri sciatice;
  • Artrită, reumatism, dureri generale în zona umerilor, genunchi sau zona lombară, încheieturile mâinilor, torticolis;
  • Afecțiuni ale ochilor, urechilor, nasului și ale gâtului ca: falsa miopie, probleme cu auzul, rinită, faringită, inflamații generale ale urechilor, nasului și laringelui;
  • Acnee, infecții ale pielii, menstruația neregulată, durerile menstruale puternice, scăderea vitalității și energiei corpului, durerile de cap, stările de agitație, obezitatea și pierderea armoniei corporale datorită sedentarismului și a nașterii, probleme de concentrare, pierderi de memorie, lipsa poftei de mâncare, nervozitate, stări depresive, anxietate, atacuri de panică.

Mai multe informații despre înscrieri și programul din tabăra de dezvoltare Grecia 2019 la telefon 0753 937 223.

Close Menu